…bling bling!

image

Fördigdekorerad! Vi är helt galet stolta över vääääärldens finaste pepparkakshus. 😉

Idag blev jag uppringd av en producent på Konserthuset som ska göra en Puccini opera tillsammans med symfoniorkestern och dom ville ha mig som maskör. När jag frågade hur hon fått mitt nummer rabblade hon upp namn jag inte kan påminna mig ha hört förr. Man får ju absolut ta det som en komplimang när det var nära nog tio år sen jag gjorde mitt sista betalda jobb! Jag tackade ju naturligtvis nej. Dygnet har bara ett fixt antal timmar, och 24 av dom är redan fullbokade av jobb och Zoë. Så även om jag ville, finns inte en möjlighet. Men det gör inget – det var jättekul att bli tillfrågad!

4 thoughts on “…bling bling!

Kommentera

