Första inlägget

Jag har bloggat tidigare, men aldrig i mitt eget namn, och aldrig egentligen om något personligt. Jag vet inte ens om jag kommer att dela denna eller om jag ska låta andra finna den i sin egen takt! Antagligen blir det så.

Jag är en ensamstående mamma till världens bästa Zoë som är sex år. Henne kommer det inte att finnas några bilder på här, bara så alla är medvetna om det. Jag är singel och ser mig inte ändra det faktum någon gång. Jag är helt enkelt inte intresserad att träffa någon ny. Ett förhållande är så långt ner på listan att Städa badrummet med min tandborste, ligger lååååångt före när det gäller saker jag vill göra i mitt liv!

En annan sak med mig är att jag är LCHF-are. Mer om det en annan gång. Och innan jag får kommentarer (om det är så att någon ens kommer att komma förbi här!) – nej, jag ”tvingar” inte min dotter att äta LCHF. Jag skulle nog försöka få henne att göra det om det gick, men som det är så är jag glad om hon äter någonting alls!

Detta får duga som första post!

Nu ska jag gå och tjata på barnet igen. Hon skulle städa, men jag misstänker att hennes selektiva öron hörde ”hoppa i soffan” istället…

Kommentera

